fredag 13 januari 2012

TOKLADDAR inför en hel helg med vildsvinsjakt



Nu laddar vi inför grisjakt både lördag och söndag. I morrn verkar det bli lite spårsnö när vi skall upp till Brömsebro. Blir jag, Flemming och Thomas med våra hundar. Kommer 4 inbjudna danskar med som passskyttar denna helgen.
På söndag blir det Fur. Hundar blir min Bella, Flemmings och Anders Woss gråhund.
Rapporter skall jag försöka skicka men jag är inte riktigt kompis med min nya telefon så vi får väl se om det kommer in några inlägg.

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna att ni nu skjuter för Bella. Här blåser det rejält t o m att strömmen gick kort innan. Vi skall ut med Ayla imorgon. Kallt blir det med nordlig vind, skulle kännas som -11 enl väderrapporten brrrr....lite kallt egentligen för en liten tax.

    SvaraRadera
  2. Här har det snöat en stund så nu är det vitt ute. Är nog någon +grad så vi får se om det ligger kvar i morrn. Blåser knappast nått alls här.
    Lycka till med Ayla i morrn om ni kommer ut.

    SvaraRadera
  3. Samma Daniel om du skall ut.

    SvaraRadera