tisdag 2 november 2010

Nu är det över med mig.

Ligger hemma och väntar på att Millan skall komma hem och köra mig till akuten. Min rygg är helt kass nu.Kan varken sitta,ligga eller stå. Att man kan få så ont som jag har nu utan att det syns utanpå.....Har bollats mellan vårdcentralen och ortopeden nu ett tag och vårdsentralen säger att dom inget kan göra och att jag skall söka ortoped. På ortopeden säger dom att jag skall gå till vårdsentralen.....om jag får problem med 1an eller 2an så kan jag gå till akuten. Nu fick jag nog och ringde sjukvårdsupplysningen och dom skulle skicka ambulans om jag ville. Men hallå. Hur är det med vården i detta landstinget? Dom ville se mig på akuten  så snart mina tabletter börjat verka så jag kan ta mig in i en bil. Hoppas nu att man kan ta detta på allvar så jag får hjälp.....Orkar inte mer nu.... NÄ JAG E INTE BITTER......eller nått.

Nu ringde markägaren med och berättade att en älg blivit påkörd och skjuten i natt på våran mark. Känner inte riktigt att jag kan köra och hämta hem den i mitt tillstånd. Vi får se hur det löser sig.

2 kommentarer:

  1. Oj då aj då... :(
    Det där låter inget bra.
    Och så har du ont i ryggen med. ;)
    Vet faktist exakt hur det känns och det är inget vidare. Vad man än gör så gör det ont. Hoppas du inte får hosta också. Då är det kört...
    Du får verkligen krya på dig snabbt, jag menar mitt under jaktsäsongen och allt.

    SvaraRadera