lördag 27 november 2010

Spårsnö, lagom vind, några gr kallt.

Och här ligger jag fortfarande,,,,,,,,FY FAN. Försöker vara uppe och hålla igång musklerna så mycket jag kan men det blir svårare och svårare. Nu får jag fruktansvärda smärtor i ljumskar, skinkorna, låren och hela vägen till fötterna. Fick nya morfintabletter som dövar smärtan men tyvärr allt annat med. I går försökte jag vara uppe en liten stund men det slutade i trappen. Fick ropa på Rebecca så hon fick hjälpa mig i säng. Svimmade nästan och svetten bara pumpade ur hela kroppen.Har haft tel nr till ambulansen inslaget några ggr denna veckan men sen lättar det ju lite igen efter en stund.
På måndag är det dax för en nervblockad. Hoppas inte det gör så J___A ont som för 2år sedan...Efter det så skall vi avvakta några dagar sedan skall ortoped/kirurg kolla om vi skall operera eller om det kan funka utan operation. Jag har försökt att få dom till att operera nu direkt men av någon anledning så vill kirurgen ha detta gjort innan. Ortopedläkaren och jag är inne på samma linje. Förbannade kirurg :-(. Om vi "leker" med tanken lite så skall det bli blockad på måndag, Kanske träffa kirurgen på fredag, Om det blir operation så skall det planeras in typ om några veckor sen lite komvalisens på det............Nej fan nu blir det repet snart....

Hela JÄVLA jaktsesongen åt helvete. Jul snart med allt vad det innebär med 3 barn. En 18års dag innan det mmmm....... Hoppas jag hittar några bra nätbutiker eller nått.....

Tack älskade Millan för att du tar hand om allt+ett kolli i sängen.

NÄ JAG E INTE BITTER................Jo fan det är jag visst det!

4 kommentarer:

  1. Fan, lider med dej kompis :-( Hoppas du kommer på benen och slipper det här skiten för gott!

    Piggna nu till ordentligt fram till våren så ska jag guida fram en 10+ lax åt dej i Simris i April.


    //
    Jojje

    SvaraRadera
  2. Tack Jojje. Ja detta va fanimej inget kul.
    Ser fram emot att vara slusk på din båt någon gång :-) Tackar ödmjukast för inbjudan :-)

    SvaraRadera
  3. Fasen Kent, kämpa på! Bara lite till...
    Du har ju 40 (minst) jaktsäsonger till framför dig så att just denna går åt skogen är ju skit samma. Fast jag tror du kommer ikapp snart och får händerna fulla i början av nästa år. :)
    Hojta till om du behöver nån svinaklöv. Ligger 4 i garaget nu.

    SvaraRadera
  4. Tack Fredrik.
    Visst är det väl så och visst är det säkert bra för Bellas framtid som grishund. Att hon får mogna till innan allvaret i skogen men det känns bara så himla kass. Hade stora planer med årtlarna och nya medlemmar i jaktlaget.Skulle bli så kul. Äh....bara att blunda och se vad läkarna kan göra och hoppas det släpper framåt tisdag när blockaden skall börja verka.
    Jag som hade fått upp bra flås på både mig och Bella. Brukade bli mellan 1-2 mil varje tillfälle i skogen. Är nog till att börja om för min del.

    SvaraRadera