måndag 29 november 2010

YYYEEEZZZ

4 timmar sedan den jävulska blockaden. Benet känns jättekonstigt(lealöst lixom). Camilla har serverat mig
fish and chips med remoladsås i sängen och smärtan börjar mattas av......Gick ner och kände mig lite för och JAG KAN GÅ :-) Fanimej till och med dansa.....ja ja som jag dansar då da :-)
gick upp för trappen själv och utan att dra mig fram i trappräcket. Finns smärta kvar och jag är inte helt kry men det är SÅ MYCKET BÄTTRE. Det är så man blir tårögd. Helt sjukt galet skönt. Hoppas bara det håller i lite längre än bedövningen. Den skulle sitta i 4-5 timmar men kortisonet som sprutas in i nerven skall göra så svullnaden på den skall avta och då även smärtan.
HOPPAS HOPPAS PÅ EN OK DAG I MORRN MED I ALLAFALL så jag kan hinna gå lite och få igång cirkulationen så håll tummarna.

2 kommentarer:

  1. Jippie!!!! :)
    Skönt att höra Kent. Håller tummarna för dig.
    Jakt i helgen då? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja du Fredrik. Tänk om det kunde gå så bra....Blir nog annat när bedövningen släpper men kanske kanske :-)

    SvaraRadera