söndag 14 november 2010

Börjar undra om mitt liv skall vara i sängen från och med nu.....

Blir 3dje veckan som jag ligger som ett kolli i sängen. Kan stå upp/gå ca 5-10min sen blir det ryggläge i sängen igen några timmar, Sliter hårt på mig att ha ont och inte kunna vara uppe. Sliter säkert på Millan med som lagar+serverar all mat mm till mig i sängen men hon säger inget (än i alla fall).
Mormor fick hjälpa till i dag så Camilla fick åka in och jobba, har jättemycket som vanligt.

Är riktigt sliten nu och undrar vad som kommer att hända. Har läst massa skumma berättelser om folk som legat flera månader innan dom fått hjälp. Det kommer jag inte att pallamed. Finn ju även dom som blivit opererade och fått ett nytt liv på några veckor.
Dom pratar även om en ny nervblockad. Fick det för ca 2 år sedan och har klarat mig hyfsat på det men då bytte jag även jobb. Blockaden är det jävligaste jag någonsin gjort. Sa till alla efter det att vad som än hände så skulle jag aldrig göra om det men nu kanske man snart ligger där fastspänd igen. Huva nu blir jag lite nervös för det med.
 Hoppas det blir operation då kanske mina problem med ryggen som varat i MÅNGA år försvinner eller i allafall blir bättre.

2 kommentarer:

  1. Tjena Kent,

    Hur går det för dig? Blir det nåt bättre eller är det 45 graders sängliggande som gäller? ;)
    Lider verkligen med dig och hoppas det reder ut sig permanent snart.

    SvaraRadera
  2. Hej Fredrik.
    Tackar som frågar.
    Ligger fortfarande på samma sätt och tittar i taket. 3dje veckan nu....Så jävla trist.
    Det är bestämt att det blir nervblockad......det görs på röntken för dom kollar när datorn kör in nålen i nerven...Väntar nu på tid hos dom. Måtte det bli snart för värken är tuff nu. Kan stå upp typ 15min men hela v skinka och lårmuskel krampar.
    Hoppas ingen annan åker på detta elende.
    Tur det finns E-bay, Robsoft,jaktsidan mm att kolla på om dagarna.

    SvaraRadera