måndag 27 december 2010

Nu är det nära.

I morrn skall stygnen bort på ryggen och ser allt bra ut så är det träning som gäller då. Skall ut och gå så mycket jag kan. Per (markägaren) har plogat alla skogsvägarna på marken så det är bara att åka upp med Bella och knata på. Skall bli riktigt härligt att komma ut igen.
Djuren har 2 foderspridare med ärtor, fått sockerbetor och ensilage nu så jag hoppas att så många som möjligt skall klara sig.
Får se om det varit några grisar på årtlarna nu. Är riktigt sugen på att prova någon kväll.
Måste bara köpa ammo och skjuta in mitt nya sikte innan. Inte jätteroligt att pilla med det i detta vädret.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du kan börja leva som folk igen, träna på så ska du se att allt blir bra :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi får hoppas det. Jag skall göra allt jag kan.Fasiken vad skönt att vara på benen. Nu vill jag bara ha lite gris på årtlen så jag får jaga lite denna hösten/vintern.

    SvaraRadera