tisdag 7 december 2010

Fy fan......

Nu pallar jag snart inte mer.....I går började det bli värre igen, Morgonen var katastrof....Sen kom min gamla kompis Anders Hammar på besök en stund och hade en GOD fläta med sig som vi tryckte i oss över en kopp kaffe. Tackar för det. Riktigt trevligt då jag knappt träffat en människa nu på FLERA veckor som inte tillhör hushållet.
Nu i eftermiddag har det rasat utför igen. Kan inte vara uppe. Ligger fullproppad med morfin och funderar på vad jag skall ta mig till.....Ringa ambulansen...äh det kanske blir bättre snart..... Måste ju äta nått med kanske....Fredde är hemma med feber då kan jag inte åka ju.....Bara snurrar i huvudet......

Fick ett nytt brev från ortopeden nu med posten. Skall träffa läkaren den 20/12  Hur fan skall jag klara mig till dess. NIX...Är det lika illa i morrn så blir det akuten. Den som lever får se...

2 kommentarer:

  1. Fan va tråkigt... Lider med dej...

    Hojta till om du behöver hjälp med något!

    //
    Jojje

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj Kent. Det skulle ju gått åt andra hållet sa vi ju. Hoppas verkligen att du eller dem (läkarna) får till en permanent smärtfri lösning å det snaraste!

    SvaraRadera