söndag 12 december 2010

Tack som fan till alla.

Nyopererad och i kalasform ligger jag nu 1a morgonen hemma i MIN säng. Vaknade kl 7 UTAN värk och sovit som en stock. Helt otrolig känsla. Linkade ner och släppte ut Bella och gick ca 100m med kryckorna. Svider lite och känns konstigt i snittet på ryggen men annars är det kanon. Gäller bara att tänka sig för så man inte böjjer på ryggen eller sätter sig ner för det gör ONT.

Många som följt mina bravader här på bloggen både från familj,vänner,bekanta,jobb och dom som brukar vara inne och kika på min blogg. Skall ju handla mest om jakt och lite relevanta saker men utvecklades nu till värsta sjukbloggen......ja ja ni får ta det för vad det blev. Hoppas nu kunna skriva lite om roligare saker.

Vill passa på att TACKA FÖR ALLA sms, samtal, kommentarer mm under denna tuffa och oroliga tid för min del.
Stort tack till er alla.
/ Kent.

5 kommentarer:

  1. Kul att höra lite optimism här igen. ;)
    Skönt att allt gick bra Kent. Blir en god jul trots allt!! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var väl på tiden...=)
    Nu skall kroppen och allt komma igång igen, stygnen bort i mellandagarna och sen börjar träningen. Blivit ordinerad långa gooa promenader. Tror nog Bella kommer att gilla den ordinationen. Hon har haft husarest hela jaktsesongen.

    SvaraRadera
  3. Ja hoppas det håller i sig är själv opererad 2ggr för diskbråck, snart 18 år sen nu är dom inne på stel op blir ny mr röntgen den 5 jan så får vi se hur det ser ut där inne...

    SvaraRadera
  4. Hmm. Så får man inte säga nu när det blivit så mycket bättre. Nästan ingen av värken kvar förutom såret. Ja ja man kan bara hoppas på det bästa och försöka träna upp ryggen igen.

    SvaraRadera
  5. Haha jag ville inte skrämma dig, dom är mycket bättre på rygg operationer idag än när jag gjorde mina och jag blev aldrig riktigt bra efter mina operationer som du har blivit. Ja träna ryggen så fort du får börja göra det för det är nog jätte viktigt att stärka upp ryggen så ska du se att allt blir bra :)

    SvaraRadera