onsdag 3 december 2014

Jakt/hundbilen......borta.....

Varit hemma hos hundarna på lunchen och när jag skulle tillbaka till jobbet så hände detta....När jag fick grönt i Verkökrysset så körde jag och tittade först.....MEN...Då kom det en bil med ett ca 60årigt par, dom drog igenom korsningen i 90-100 knyck trots att dom hade rött ljus.....Jäkla tur att jag inte hann ut 2m till för då hade dom fått ta mig i en liksäck. Deras bil sladdade iväg på 2 hjul men dom höll sig på vägen i sin nästan nya Hyundai I20. Jag fick sitta på akuten i över 4tim för att kollas upp. Ryggen fick sig en omgång men denna gubben är seg och håller nog igång ett tag till =)

Nu återstår massa jobb med polisen försäkringsbolag mm för att reda ut detta. Jag behöver en bil snarast. Enl mitt bolag så finns en chans att få en hyrbil genom motpartens bolag. Får styra med detta i morgon........Behöver ju ta mig till och från jobbet och iväg med hundarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar