fredag 19 oktober 2012

Något bärre.

Har gått med bälte nu hela veckan och det känns lite bättre men har forfarande ett kraftigt "svid" i ländryggen. Var ju bokad på jakter i helgen som jag avbokade när ryggen rasade. Nu är jag såpass att jag nog kommer ut och kan släppa hundarna en runda på hemmamarkerna i alla fall. Dom är fulltränade nu och har en helt otrolig energi om kvällarna så dom måste ut så det får bli Fur i morgon och hoppas det sprungit in någon älg/gris i marken. Fiffi har föresten haft sina spel nu i veckan. Hämtat tennisbollar som hon kastat upp i luften åt sig själv......Hon som inte är glad för att leka,,,, annat än med Bella då förståss. Båda hundarna skulle löpt veckan innan älgjakten men det verkar ha skjutits på framtiden......Hur blir det nu tro? Detta är ju mina 1a tikar så jag har ingen koll på hur länge dom kan flytta fram löpen. Skall bli kanonväder i helgen så all lycka till er som skall ut. / Kent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar