söndag 23 mars 2014

Lite tester/omdömen med början i dag. (jacka)

Jag kommer att lägga ut lite utverderingar på saker jag använt en tid. Inga vetenskapliga test utan vad JAG tycker om div utrustning som jag använder eller har använt. Kommer på lite kläder, vapenkamera, mms kamera mm så håll till godo och jag är glad om jag kan hjälpa någon på traven.
/ Kent.
 
Börjar med att lägga ut ett omdöme om Biltemas jacka. Kostar 599kr i vuxenstorlek. Har ett gäng andra jackor i storlek xl för jag vill ha det lite stort så jag får in lite extra under om det skulle behövas. Denna jackan köpte jag i L= lite stora i storlekarna.
Har använt den som den skaljacka som den är. Som hundförare har jag haft 1lager 1 och 1lager 2 nu i vinter. Den står emot vatten RIKTIGT BRA. Faktiskt den bästa jacka jag har nu och då har jag även MYCKET dyrare kläder. Något "tät"=ventilerar kanske inte jättebra men då får man öppna lite i dom ventilationsblixtlås som finns. Kanonbra sydd i hals och luva så man kan "stänga in sig" bra. Bra och stora fickor, bra muddar och andra lösningar. Tycker detta är en kanonbra produkt och till detta priset så är det ett riktigt klipp. Mitt tips=LÖP OCH KÖP om ni kan stå ut med att det står Biltema på grejerna. Detta är dock något som jag i högsta grad struntar i. Blev så glad i jackan så jag åkte och köpte byxorna med i går =).  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar